Gdzie jest Twój Anioł?



Cześć Kochani🥰🙌. Powiem Wam coś - wierzę w Anioły, w ich obecność przy nas i wielką mądrość. Choć wyobrażenie o nich mam nie do końca sprecyzowane, mam przeczucie, że istnieją wśród nas. Mam nieodparte wrażenie, że ich obecność parę razy w moim życiu dała się we znaki. Czy mam swojego Anioła Stróża, mojego osobistego strażnika🤔? Wydaje mi się, że tak, choć dowodów na to nie mam, ale w pewne sprawy się wierzy, a nie wie, ktoś mądry kiedyś powiedział, że właśnie tym różni się nauka od wiary. Miło jest myśleć, że ktoś jest obok nas, jest naszym przyjacielem, opiekunem w pewnych sytuacjach, chroni, dodaje otuchy, odwagi, pociesza nas jako wewnętrzny cichy głos, który dodaje nadziei. Tak to właśnie widzę, a Wy jakie macie odczucia w tej sferze? Jeśli macie ochotę się tym podzielić, zapraszam do komentowania. Dzisiaj mój wiersz jest dedykowany mojemu Aniołowi, który gdzieś się czasem zagubi, albo ja nie potrafię go dostrzec, jednak cały czas usilnie wierzę i często czuję, że nie zostawił mnie. Pozdrawiam Was serdecznie Kochani🧡🧡🧡🙌
MÓJ ANIELE

Mój Aniele w duszy skryty,
gdzie uciekłeś, gdzie schowałeś
skrzydła swoje,
które niegdyś myśli moje,
duszę moją wynosiły ponad ziemię.

Gdzie dziś jesteś mój Aniele,
który rano budząc mnie,
rysowałeś uśmiech,
a nocą malowałeś cuda we śnie.

Dokąd poszedłeś Aniele mój,
zostawiłeś mnie samego.
Jak bawić się życiem teraz mam,
gdy wszędzie tyle poważnych
i sztywnych ram.

Kiedyś wszystko było łatwiejsze.
Stałeś obok i szturchałeś mnie.
Smutki moje zabierałeś
i wszystko w tak piękne kolory ubierałeś.

Aniele mój, gdzie jesteś dziś?
Proszę Cię, przyjdź do mnie.
Pobaw się ze mną w życie jak dawniej.
Odwiedź mnie na chwilę, choć we śnie.

Komentarze

Popularne posty