Wrzesień - nowy początek, nowy etap

 


Coś się kończy, aby coś mogło się zacząć. Wakacje tak wyczekiwane dobiegły końca i nastał nowy etap, co nie musi oznaczać, że będzie on gorszy, będzie po prostu inny, a jak się postaramy to może być nawet lepszy😀. Wrzesień to nostalgiczny miesiąc, który żegna lato, a wita jesień🍂🍁. Czy jesień nie może być piękna? Może być cudowna i tego się trzymajmy😃! Nowy początek dla dzieci idących do szkoły, dla nas dorosłych też - to swojego rodzaju wyzwanie, które co roku ma inny wymiar. Jaki będzie ten czas? Jak bardzo nas zmieni, poruszy, jak bardzo nasze życie i nastrój będą inne? To wszystko zależy od nas! Kochani, nie smućmy się, że zachodzi słońce, bo każdego ranka ono wschodzi i za to właśnie bądźmy wdzięczni, za możliwość wstania, obudzenia się i życia - niezależnie od pogody, miesiąca, natłoku obowiązków. Nasze życie im więcej nam daje, tym więcej oferuje, tym bardziej nas wzmacnia i kształtuje. Bądźmy zatem wdzięczni, że możemy wejść w ten nowy miesiąc jak w nowy etap naszego życia - będzie pięknie!!!👌👍
WŚRÓD ZGLISZCZY MYŚLI

Dziś poszłam na spacer
Z myślami pod rękę,
By mogły odpocząć od zgiełku miasta,
By mogły odetchnąć świeżym powietrzem.

I cisza i spokój
I pusta droga...
Nie zatłoczona, bez zgliszczy,
Bez trwogi.

I myśli moje dotknęły
Mej dłoni, lekkim ruchem
Odgarnęły me włosy
I ucałowały w policzek.

Łzy spływające po twarzy mej,
Otarły...
I już wiedziałam, że myśli me
Wyciszone - odnalazły oblicze swe.
🎇

Komentarze

  1. Piękne, uwielbiam wrzesien i jesień. Najpiękniejsze barwy, różne odcienie kolorów. Cudne przesłanie i piękny wiersz Basiu

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wiersz jesienny, pozdrawiam 🌞🌻🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i kolorowo opisujesz jesień, bardzo ładna poezja 🐿️🦋🌱🐝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam i przesyłam niegasnący uśmiech 😃.

      Usuń
  4. Zawsze byłem zdania że własne myśli można okiełznać na spacerze 🙂.
    Wstęp do jesieni z nastawieniem pozytywnym, i oto chodzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo witam Cię, miło mi, że mnie odwiedziłeś. Cieszę się, że Ci się podoba. Trzeba szukać pozytywów, pozdrawiam serdecznie. 😃

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty