Kiedy mężczyzna kocha kobietę...


Miłość - ta nieszczęśliwa, która nie odwzajemnia, która odrzuca, która rani... Zakochać się bez wzajemności, jakież okrutne uczucie. Być może wiele z Was przeżyło w swoim życiu rozczarowanie w miłości, poczucie odrzucenia, bezsilności i świadomości, że uczucie to nie ma prawa bytu... Miłość jakże piękna może być, a jakże przykra czasami. Dzisiaj wyjątkowo prezentuję Wam wiersz o miłości tak platonicznej i czystej, że nierealnej...Piszcie, komentujcie, subskrybujcie Kochani. Pozdrawiam Was wszystkich:)))
JEJ NIEBIESKIE OCZY

Ujrzałem niebo i głębię oceanu
Wśród gór wysokich i plaż szerokich.
Błękit rozpościerał się
Jak tafla niekończącej się niebieskości.

W oczach Twych utonąłem,
Zatraciłem się...

I tak tonąc mógłbym każdego dnia,
O wschodzie i zachodzie słońca.
I mógłbym w nie patrzeć bez końca...

Gdybyś tylko moja była,
Gdybym mógł w Twych oczach zostać,
Patrzeć w nie, jak w bezkresny ocean,
Bym przez nie mógł do Twego serca się dostać.

Lecz jedno spojrzenie, jedno zdarzenie
I już wiedziałem, że nie jesteś moja,
W dzień, gdy utraciłem moje jedyne marzenie.
💔💔💔



Komentarze

  1. Piękny wiersz Basiu 💕Cudnie napisałaś o miłości. Mnie przypomniał się film z Andy Garcia i Meg Rayan. Pozdrawiam goraco i życzę dużo miłości 💓💞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, when a man loves the woman ☺️, bardzo lubię ten film. Dziękuję Ci pięknie i ściskam sercem 💗

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty