Wspomnienia cudownych chwil




Czy miewacie chwile sami ze sobą, kiedy Wasze myśli są wyciszone, a Wasze ciało zrelaksowane? Te chwile na łonie natury, gdziekolwiek jesteście, w jakimkolwiek zakątku świata potrafią wydobyć piękno nas samych. Cisza - to nasz sprzymierzeniec. Pozwala usłyszeć swoje myśli, uczucia i pomóc nam odpowiedzieć sobie na różne pytania. Rozmawiacie czasem w myślach sami ze sobą? Hmm może wydawać się to głupie, ale z pewnością każdy tak ma, że potrafi rozmawiać sam ze sobą. To pewnego rodzaju oczyszczenie, zdystansowanie się do zewnętrznego świata, ucieczka do spokojnego, bezpiecznego miejsca - zakątku własnej duszy:). Dziś dla Was na kolejne dni wiersz pełen refleksji, wyciszenia i wspomnień... Morze, fale, beztroska... Pozdrawiam Was wszystkich i ślę całusy:)

MÓJ ZACHÓD

Zaszło już słońce,
szarówka na dworze.
Na horyzoncie płynie mała łódka,
jak zwykle o tej porze.

To rybak wraca do domu,
ten sam starszy pan od lat.
Falami niesionego powietrza
zmęczona twarz jego nie liczy już dat.

Owinięta w koc siedzę
przy brzegu na piasku,
powiew bryzy czująć na twarzy,
zamykam oczy myśląc o słońca blasku,
który rano powita mnie znów.
🌊🌅🌊


Komentarze

  1. Piękne Basiu,zrobiło mi się tak błogo, tak cudownie na sercu. Cudnie przekazałaś w wierszu urok lata, zachód słońca, plaża i takie wspaniałe chwile, które na pewno ja, dy z nas przeżył. Pozdrawiam Cie całym sercem. 💓🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że takie odczucia wywołałam. Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę pięknych chwil w każdym na pozór zwyczajnym dniu 💗😘🌹

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty