Nowy Rok czas zacząć!

 



Witam Was Moi Drodzy w Nowym 2022 Roku!!!😀😘 Chciałabym móc powiedzieć, że nadzieje jakie miałam z zeszłego rozpoczęcia nowego roku się spełniły, jednak niestety nie do końca przeniosły się one na rzeczywistość. Dalej trwamy w pandemicznym świecie, gdzie każdy boi się o zdrowie, a jeden człowiek na drugiego patrzy złowrogo z takich a nie innych powodów, nad którymi nie będę się tutaj pochylać. Fakty są takie, że mamy kolejny rok rozpoczęty i znów nadzieja na lepsze. Czy macie swoje postanowienia noworoczne? Napiscie o nich:). Ja w tym roku nie wiem czy mam konkretne założenia...hmmmm😏💭. Mam pewne plany, nadzieje, bo jak wielokrotnie pisałam - nadzieja jest nam potrzebna do życia, do przetrwania, do tego, aby mieć siłę, gdy witalne siły czasami nas opuszczają. Mógłby mieć człowiek tysiące planów, tysiące marzeń, a garstka z nich może będzie spełniona. Obecny świat i sytuacja ogranicza nas i wiele planów musimy odkładać na potem. Ale czy "potem" nastąpi? Nadzieja,  niesamowita jest jej moc. Czy udało Wam się zrealizować część swoich postanowień zeszłorocznych? Czy odeszły one w cień i są zapomnienie, aby kiedyś na nowo ożyć i wyjść z cienia? Życzę Wam w tym Nowym Roku właśnie dużo nadziei - bo bez niej jesteśmy słabi, zdrowia - bo ono najważniejsze, bez niego nie zdołamy być szczęśliwi, bez niego nie będziemy zdolni spełniać marzeń, pracować, aby utrzymać rodzinę. Niech pogoda ducha, szczypta dziecięcej niewinności i radości Was nie opuszczają. Życzę Wam jeszcze czegoś co jest ogromnie ważne - miłości💖, tej, którą otrzymujecie i tej, którą ofiarujecie. Miłość zwycięża wszystko, łagodzi ból, gniew, cierpienie, odmienia nas i otaczający świat. Każdemu również życzę pasji, aby odnaleźć ją w sobie w nowym roku, jeżeli ktoś nadal jej w sobie nie odkrył lub rozwijania jej i pogłębiania 😊. Mam nadzieję, że będziecie ze mną przez ten kolejny rok - czytając moje posty i wiersze, zarówno te na tym blogu, jak i te na moim kanale YouTube😁. Zatem Nowy Rok czas zacząć, zakasać rękawy i iść naprzód.

MIŁOŚĆ

Wiara staje się nadzieją,
A nadzieja wiarą,
Zaś obie dają miłość.
Plon ważny i cenny,
Ale, aby powstał trzeba zasiać ziarno.

Które to z nich?
Nadzieja i wiara.

Gdy wyrośnie ziele piękne, wytrwałe,
Czyli miłość jakże wielka,
Nic jej nie zniszczy,
Ale, aby była silna
Musi siła być w ziarnie.
💖

Komentarze

  1. Pięknie to Basiu napisałaś. Cieszmy di, ze ten rok przeżyliśmy w zdrowiu, nikt z nas na szczęście nie wylądował w szpitalu. Ja nie mam specjalnych marzeń ani postanowień na ten rok. Pragnę jedynie zdrowia dla siebie i swoich najbliższych. Oby nam się szczęściło. 👍💞❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Tak, najważniejsze zdrowie, a reszta się ułoży sama. 💖😘

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty