Potężna siła wiary

 


Gdy ogarnia nas rozpacz, cierpienie, depresja, nostalgia, zwątpienie... Czy potrafimy odnaleźć ukojenie? Czy znajdujemy w ciemnym tunelu naszego umysłu, w labiryncie naszych myśli światełko nadziei?🎇Czy potrafimy wyzbyć się strachu przed niewiadomym lub przeciwnie przed nieuniknionym?😕 Oczywiście każdy z nas ma inne pojęcie siły, która nas chroni, która nas prowadzi i pomaga często przetrwać gorsze momenty naszego życia. Umiejętność poddania się losowi jest niezwykle ważna, bo niekiedy wiele spraw jest od nas niezależnych. Pogodzenie się z wieloma rzeczami zrzuca z nas ciężar. Możemy zawsze powiedzieć sobie, w cokolwiek lub w kogokolwiek wierzymy - bo każdy z nas jest inny i ma do tego prawo - Ty się tym zajmij. Ty Boże, Ty Losie, Ty Siło Wyższa.🙏 Ja mieszkam w Częstochowie, w mieście można tak powiedzieć "świętym", bo tak niektórzy mówią, w takim polskim Watykanie. Właśnie tu widać jak bardzo ludzie z całej Polski i świata potrafią wierzyć, jak bardzo zostawiają wszystko w tyle i nie martwią się, zawierzają wszystko, dziękują za wszystko i proszą o wszystko... Życzę Wam na kolejne dni siły i wewnętrznej wiary w to, że los ma Was w swojej opiece, że nie jesteście sami, że wyższe siły czuwają i prowadzą Was dobrze. 

MODLITWA I

Jak wiele zrozumiałam
Ile dałeś mi dobra i miłości.
Jak wiele pojęłam,
Czym jest życie.
Jak wiele zobaczyłam,
Widząc Twój święty obraz wiszący w kaplicy obok.
Jak wiele usłyszałam.
Słowa modlitw i pieśni
Panie, Tobie oddałam.
💟

Komentarze

  1. Tak to prawda, wiele rzeczy jest od nas niezależnych. Trzeba jednak wierzyć, bez wiary, nadziei jest bardzo zle zyc.Piekne przesłanie Basiu i piękny wiersz, który jeszcze potęguje w nas wiarę. 😢👋👏🥰

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty