Gdy gwiazdy zabłysną...

 


Moi Drodzy Czytelnicy, którzy tu wracacie i czytacie moje posty oraz wiersze, to kolejne, a dokładnie drugie Święta Bożego Narodzenia od kiedy prowadzę ten blog. Zeszłoroczny post był pełen nadziei na kolejne lepsze święta, na lepszy świat, który boryka się z pandemią. Cóż...😔niewiele się zmieniło w tej kwestii. Nadal świat stoi na głowie. Nie traćmy jednak nadziei, nie gaśmy w sobie dobroci, siły, płomienia walki, przecież w końcu musi być lepiej!!! Dziś życzę Wam na nadchodzące święta pogody ducha, choć trochę dziecięcej radości, wytrwałości w postanowieniach, zdrowia, pieniędzy, które czasem szczęście jednak nam dają, a dziś czasy są ciężkie, miłości do innych i tej do samego siebie. Popatrzcie sobie nawzajem głęboko w oczy, spójrzcie samemu sobie w oczy i powiedzcie głośno - KOCHAM CIĘ, TAK BARDZO CIĘ KOCHAM, choć smutek na twarzy Twej, ja otrę Twe łzy i pocieszę Cię, gdy pustka ogarnie Twą duszę. Bądźcie silni i miejcie nadzieję, bo bez niej jesteśmy mali i słabi. Na te święta dla Was mój najnowszy wiersz.

GDY GWIAZDY ZABŁYSNĄ

Gdy gwiazdy zabłysną na niebie
Jak na granatowym, szerokim płótnie,
Będzie mój głos wołał do Ciebie
Szarpany emocjami jak lutnie.

Gdy gwiazdy zabłysną na niebie,
Siądę cichutko obok choinki,
Zamknę oczy i westchnę do siebie:
Dziękuję, że jestem...
🌟🌟🌟

Komentarze

  1. Piękne Basiu, tak bardzo przemawia do nas ten tekst i wiersz. Zycze Ci i sobie też, nadziei na lepsze dni,abysmy przestali się już wreszcie bać i aby ten rok 2022 był już bez następnych fal pandemii. 🥰❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo, że jesteś, za każdy komentarz, za wszystko... Mam też nadzieję, że będzie lepsze jutro, może nie dziś nie jutro, ale już niedługo ❤️😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty