Nasza rola w życiu

 


Po co zostaliśmy powołani na świat? Czy był konkretny cel i powód, dla którego jesteśmy tu i teraz?😏💭Czy nasze życie jest zaplanowane przez Siłę Wyższą, Boga, czy też Los? Zastanawialiście się kiedyś czy nie jesteśmy powołani do konkretnych celów, że mamy z góry określoną drogę do przebycia, a to czy będzie ona prosta czy bardzo zawiła również jest precyzyjnie przemyślane przez Wyższe Siły? Trudno w to wierzyć, ale bywa, że sytuacje w życiu tak nas prowadzą, jakby był to plan, który musi zostać zrealizowany. Czy zatem czasem nie warto "puścić wszystko", oddać się woli Siły Wyższej, woli Boga, czy Losowi, jakkolwiek możecie to nazwać? Po co planować i zamartwiać się możliwymi niepowodzeniami, które jeszcze nas nie spotkały?😏A może plan na życie jaki został dla nas zapisany jest z pozoru nie do przyjęcia, ale koniec końców jest on dla nas najlepszym rozwiązaniem? Niejednokrotnie doświadczałam sytuacji wydawałoby się śmiesznych, tragicznych, groteskowych, które z biegiem czasu nabierały oczywistego znaczenia. To po prostu musiało się wydarzyć, by mogło zdarzyć się coś innego - lepszego dla mnie... Życie - tak - takie jest życie. Jeden widzi w tym sens, drugi nie. Ja dzisiaj zachęcam Was, abyście przypomnieli sobie sytuacje ze swojego życia, których nie chcieliście zaakceptować, lecz potem okazały się dla Was najlepszą z dróg. Puśćcie wszystko - niech toczy się, swoją drogą, swoim torem - życie Wasze, a będziecie szczęśliwi😀💗.

CAŁY MÓJ ŚWIAT

Co mi Świecie dałeś,
Czego ja dać nie mogę?
Rozterki i łzy wieczorne,
Uśmiechy i uniesienia,
Czy to ofiarować Tobie?

Co mi Świecie zabrałeś,
Czego ja zabrać nie mogę?
Nadzieję i radość dziecięcą,
Beztroskę i wspomnienia,
Czy to odebrać mam Tobie?

Czym się stałam dla Ciebie
Świecie mój jedyny?
Bezimienną szarą istotą
W zapomnianym przez Boga zakątku?
Odpuść mi i przytul mnie,
Zacznijmy od początku...
💟

Komentarze

  1. Piękne, miałam bardzo dużo takich sytuacji w życiu, kiedy coś przeżywałam, martwiłam się a później wydarzały się rzeczy ciekawsze i lepsze dla mnie. Cudne przesłanie. 🥰👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa w życiu, dziękuję bardzo za ciepłe slowa💖pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty