Gdy zamykasz się na ludzi



Nie - dla miłości, nie - dla życzliwości, nie - dla otwartości, nie - dla ufności, nie - dla szczęścia. Ilu z nas tak właśnie mówi w głębi siebie? Ilu z nas zamyka się na drugiego człowieka, na pozytywne emocje, tylko po to, aby nikogo nie dopuścić do swojego wnętrza? Nasze "ja" czasami jest tak dumne i zatwardziałe, że nie potrafi przełamać w sobie głęboko zakorzenionych uprzedzeń. Jako ludzie jesteśmy w stanie uczyć się całe życie, pytanie tylko czy chcemy się zmieniać? Izolacja emocjonalna, uprzedzenia, niechęć do otwartości i szczerości, prowadzą nas do miejsca, gdzie jesteśmy zupełnie sami. Miłość - to odpowiedź na wszystkie blokady. Miłość i szacunek do siebie, do świata, do ludzi i zwierząt. Zachęcam Was do przeanalizowania swoich emocji, które tkwią w głębokich zakamarkach. Otwórzmy się na miłość - szeroko rozumianą, na szczerość, szacunek, życzliwość, ufność. Dla Was dziś kolejny mój wiersz na następne dni. Zachęcam Was do zostawiania komentarzy pod postami😊.

NIEDOSTĘPNA CZĄSTKA

Zamknięta granica wokół Ciebie jest.
Nietykalnością otoczony.
Zdominowane myśli odszukują gest,
W mej duszy odnowiony.

Niezmierna siła zabrała mnie
W nieznaną przestrzeń na przekór Tobie.
I w obszar ten dusza ma brnie,
Na przekór losowi i sobie.

Zgubiłam cząstkę swojego ja
Zatraciłam nieśmiertelność wyższą.
Niechaj odnajdzie mnie siła ta, 
Która owej inności bliższą.
💙💙💙

Komentarze

Popularne posty