Zapraszam Was na mój własny kanał Youtube

 


Moi Drodzy, każdy człowiek ma swoje ambicje i plany. Życie polega na tym, aby rozwijać się i iść naprzód. Ten blog to moje "dziecko", które pozwala przekazać Wam moją poezję w sposób jaki najbardziej cenię - w sposób pisany. Posty, które tworzę to jak widzicie nie tylko wiersze, ale też kilka słów, zdań, które są wstępem do konkretnego wiersza. Teraz idę o krok do przodu  - będę dla Was czytać swoje wiersze😀. Słowo pisane jest inne niż czytane - recytowane. Własny kanał YouTube mam nadzieję pozwoli mi na szerszy odbiór mojej poezji i mam nadzieję na pozytywne reakcje osób, które będę oglądać moje filmy. Zapraszam zatem od dzisiaj zarówno na mojego bloga, którego cały czas będę prowadzić i dzielić się z Wami swoimi przemyśleniami życiowymi, jak i na moje " najmłodsze dziecko" - kanał YouTube z moją poezją. Dzielę się z Wami cząstką siebie, a Wam życzę samych pozytywnych doznań z czytania i słuchania mojej poezji. Serdecznie Was wszystkich pozdrawiam.

MÓJ KANAŁ YOUTUBE


Komentarze

Popularne posty