Magia w naszym życiu

 


Dawno temu za czarostwo palono na stosie. Wiedźmy, czarownice były wyklęte i skazywane na śmierć. Magia często jest poruszana w literaturze czy to współczesnej czy też dawnej. Dlaczego tak nas pociąga magiczny świat, świat czarów, niesamowitych zaklęć, elfów, wróżek czy magów? Nasze życie wydaje się czasem zbyt przyziemne, szare, pozbawione energii, która powoduje niezwykłe wibracje. Czasami chcemy poczuć się jak w niesamowitej krainie, gdzie można zaczarować kogoś lub coś, aby było lepsze, piękniejsze, czy też ciekawsze. Marzymy niejednokrotnie o mocy, która pomoże nam zmienić otaczający nas świat w utopijną krainę szczęśliwości. Tylko tak się nie da... Możemy oglądać filmy, czytać książki, poezję, artykuły, możemy wróżyć sobie lub komuś, możemy robić różne rzeczy, które przybliżają nas do cząstki magicznego świata, ale realne w naszym życiu jest to co jest tu i teraz. Medytacja i joga to najzdrowszy dla duszy sposób na oderwanie się od rzeczywistości i wytworzenie dobrych wibracji. Możemy wtedy poczuć bezpośredni kontakt z naturą, naszą duszą, wewnętrznym dzieckiem, naszym umysłem. Zachęcam wszystkich do praktykowania jogi i medytacji, a na dzisiaj przygotowałam wiersze, gdzie magia wysuwa się na pierwszy plan😉.
MÓJ MAGICZNY ŚWIAT

Cztery strony świata, cztery elementy,
Jak horyzonty,
Są blisko, bliżej, łączą się ze mną.

Unoszę ręce, a ona przemawia przeze mnie,
Magiczna moc i siła,
Dana jest mi, bym czary czyniła.

Biała magia i moc nadprzyrodzona,
Czy też dana przez Matkę Naturę.
A ja czynię posługę i tworzę miksturę.

Czary, czarostwo, magia i sny.
Księga Cieni podpowie mi.
Jak i po co, kiedy, gdzie
Zatoczyć magiczne koło,
A to każda Wiedźma wie.
🌟


SZKOŁA CZAROWNIC

Z dna oceanu wyłaniam się,
Idę po wodzie do Ciebie.
Brak wiary utopi mnie
W tym oceanie, jak w błękitnym niebie.

Wzywam grzmoty i pioruny,
A one mnie słuchają.
Wzywam złe moce,
Te, które każdego dnia na mnie czyhają. 

Przeklinam tych, którzy są mi wrogami.
Niszczące klątwy i siły wyższe 
Zawładną tymi, którym
Szydercze i próżne myśli bliższe.

Wspólnych myśli i żądzy łączenia, 
W otchłani zła szukam ukojenia.
Szukam zemsty i cierpienia
I braku ran i żalu gojenia.

🌘🌗🌖🌕🌔🌓🌒

Komentarze

  1. Super, jestem pod wrażeniem, ta strofa z oceanem jest przepiękna. Znam osobiście pewną panią " Wiedźme ", prześlę jej Twoje Wiersze.
    Pozdrawiam Artur

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wiersze, fajnie się czyta. Pozdrawiam Iga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrocznie, ale z charakterem i mocą. ��Podoba mi się. Pozdrawiam Gośka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też Cię pozdrawiam i dziękuję. 💖

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty