Męski punkt widzenia

 


Drodzy Panowie, jak bardzo dzisiejszy post i wiersz jest poświęcony Waszej płci. Jednocześnie tym bardziej przemawia on również do nas - kobiet! Kochane Kobiety, to jak jesteśmy postrzegane przez mężczyzn wynika tak naprawdę z naszej własnej świadomości i akceptacji. Silne i przebojowe kobiety często nie są ideałem mężczyzn, gdyż zwyczajnie się ich boją. Ale czego tu się bać?😏 Być może tego, że będą dla nich konkurencją, nieosiągalnym celem, że będą zbyt idealne, a przecież mężczyzna lubi górować nad niewinną i delikatną istotą. Jednak z pewnością zdarzają się i tacy Panowie, którzy pewne siebie kobiety wprost ubóstwiają. Kobieta taka, choćby nie była fizycznie atrakcyjna, to gdy ma  w sobie silnie ugruntowaną samoakceptację, jest często atrakcyjna dla mężczyzny. Bardzo to wszystko dziwne i skomplikowane, ale czyż natura człowieka taka właśnie nie jest? Jednakże koniec końców atrakcyjność fizyczna często przemawia do mężczyzn jako pierwsza najważniejsza cecha. Cóż tu więcej pisać i dyskutować, jak tak właśnie jest i choćbyśmy się zapierały, że to nieprawda, to niestety mężczyźni skonstruowani są tak, że nie zawsze traktują wnętrze - duszę i umysł jako element główny przy klasyfikacji swej wybranki. Ujmuję to dość drastycznie, ale cóż...taka jest prawda. Moi Drodzy, Mężczyźni i Kobiety, każdy może być piękny wewnętrznie, a piękno zewnętrzne jest bardzo subiektywne. Zachęcam, aby każdy widział w drugim człowieku cud, jakim jesteśmy jako ludzie, piękni wewnętrznie, gdzie nasza dusza i umysł, serce i siła były naszymi najmocniejszymi cechami. Dzisiaj przedstawiam mój wiersz, który jest trochę zabawny, niosący nutę prawdy o męskim spojrzeniu na kobietę.

SPOJRZENIE AMANTA

Odważnym spojrzeniem zmierzyłem
jej kamienne oblicze.
Dwoje oczu niczym zapalone znicze.

Usta są jak płatki róż.
Oczy, jakby to wyrazić, no cóż...
niebo.

Z dala postać jej oglądam, 
ciało jej chcę i pożądam.
Włosy jasne, złote jak promienie słońca,
a te nogi, chyba one nie mają końca.

A jak stąpa, to ziemia śpiewa
i każdy ptak, nawet mewa.
Odciski jej stóp w złotym piasku
są jak małe doliny w słonecznym blasku.

Więc zawołać pragnąłem tę cudowną postać,
aby mogła tu na chwilę chociaż ze mną zostać.
Lecz oblicze białej pani
zniknęło i choć mnie rani,
że tak krótko trwało moje szczęście,
nie żałuję...

Może była zjawą,
może sen był jawą. 
Któż odróżnić zdoła,
kto ją ujrzy niechże woła
i odpowie mi.
💚

Komentarze

  1. Tak, to racja, kobiece zewnętrzne walory wyzwalają w nas amory.
    Pozdrowienia : ))
    Serce spojrzało duszy prosto w oczy
    No nie bój się
    Miłość nie śpi nawet w nocy.

    OdpowiedzUsuń
  2. 😁Również pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm... powiedziałbym, że to piękne, że to mądre i głębokie (bo takie jest faktycznie !) gdybym nie był facetem z krwi i kości i jeszcze tej namiętności i pożądliwości i po wszystkim nie zasypiał odwróciwszy się na bok... bo jestem tylko facetem z krwi i kości, prawdziwym i szczerym do bólu... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerość, ona zawsze się liczy🙂Pozdrawiam również.

      Usuń
  4. Powielasz popularny, ale bezsensowny stereotyp o tym, jak to mężczyźni boja się silnych kobiet. Opowiem Ci coś o silnych kobietach. Byłem w życiu związany z dwoma takimi. Często podkreślały, że są "silne", "świadome" itd. Od jednej i od drugiej odszedłem. Oczywiście one twierdziły, że "nie dojrzałem do związku z silna kobieta" (kobiety lubią tak tłumaczyć wszystko - "bo On nie dojrzał"). Z mojego punktu widzenia obie te kobiety były egocentryczkami, skoncentrowanymi wyłącznie na sobie i na swoich potrzebach. Prawdziwym powodem mojego odejścia był brak partnerstwa z ich strony, spowodowany mocno rozdętym "ego". No ale każda kobieta woli powiedzieć "On boi się silnych kobiet", "Nie dojrzał do prawdziwego związku". Tak jest wygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za Twoje spostrzeżenia. Rozumiem, że Twoje doświadczenia życiowe z kobietami były trudne. Zdarza się i tak... Jak czytasz dokładnie mój post to nie koncentruję się na jednej stronie medalu, gdyż zawsze są ich dwie strony, dwie wersje zdarzeń, a czasem nawet ludzie uważają, że są dwie prawdy - Twoja prawda i moja prawda. Zabawne, ale tak. Pozdrawiam Cię i życzę, abyś był szczęśliwy z kobietą, która nie będzie silna, ale nie egoistycza, nie wyniosła, nie skoncentrowana tylko na sobie, to okropne cechy, bo siła nie polega na tym. 👋☺️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty