Walentynki - Dzień Zakochanych


"Miłość Ci wszystko wybaczy/Smutek zamieni Ci w śmiech/Miłość tak pięknie tłumaczy/Zdradę i kłamstwo i grzech/Choćbyś ją przeklął w rozpaczy/Że jest okrutna i zła/Miłość Ci wszystko wybaczy/Bo miłość mój miły to ja." Tak w piosence o miłości śpiewała Hanka Ordonówna. Piosenka mimo, że jest bardzo stara tak pięknie opisuje miłość, nieodzowny element egzystencjalny człowieka. Piosenek,  wierszy, wszelakiej literatury w dziejach całego świata było mnóstwo. Temat miłości jest zawsze aktualny i każdy człowiek miłości potrzebuje. Jak pisałam kiedyś przy okazji innego posta, są różne rodzaje miłości, ale nie o tym chcę tutaj dzisiaj pisać. Lada moment będzie Dzień Zakochanych, potocznie - Walentynki - to bardzo pozytywne i urocze święto. Romantyzm przemawiający przez ten wyjątkowy dzień buduje między młodymi ludźmi, ale nie tylko, piękne uczucia. Czy jesteśmy romantyczni? Czy prawdziwi romantycy istnieją, czy jest ich coraz mniej w dzisiejszych czasach? Z pewnością są😊. Miłość romantyczną zawsze należy pielęgnować i o nią dbać, żeby płomień nigdy nie zgasł. Coraz częściej Walentynki to nie tylko Święto Zakochanych, ale również Święto Miłości, rozumianej bardzo ogólnie - jako miłości do drugiej osoby i nie musi to być chłopak, narzeczony czy mąż, ale każda bliska naszemu sercu osoba. Dzisiaj życzę Wam Kochani na kolejne dni, abyście codziennie czuli Miłość - wszechobecną, wszechogarniającą, nieustającą, cudowną, czułą...Życzę Wam, aby Wasze serca w Dzień Świętego Walentego odpowiedziały sobie na pytanie: czy w moim życiu czuję miłość, czy mam bliskich, którzy mi ją ofiarowują i czy ja sam/sama dzielę się swoją miłością z nimi? Jak już odpowiecie sobie na to pytanie to będzie wiedzieć czy miłość daje Wam szczęście i czy Wy jesteście szczęśliwi w swoim życiu, gdyż to właśnie miłość pomaga nam przeżywać każdy dzień z uśmiechem i nadzieją. Z tej okazji dzisiaj szczypta poezji miłosnej na kolejne dni💝.

MIŁOŚĆ I

Poczułam miłość, jej słodki smak,
Czułości rozkosz w ramionach Twych.
Jak dawniej czułam, że czegoś mi brak,
Tak teraz żyję w marzeniach mych.

Są one jednak realnym światem,
To nie utopia, sen.
Marzenia są jak kwiaty, które rosną latem,
Jak złocisty w słońcu len.

Nigdy takiego szczęścia nie posiadałam,
Nigdy tak w pełni nie istniałam,
Nigdy, przenigdy tak nie kochałam,
Raz tylko w życiu, odkąd Ciebie poznałam.

Miłością rozpalasz w mym sercu ogień,
Żar w mej duszy rozniecasz,
Dotyk Twój chodzi za mną jak cień,
Twoje ręce, usta, miłość, tak bardzo mnie podniecasz.

Czuję, że żyję, nie chcę umierać.
Przy Tobie mogę na wieki być.
I gdybym musiała sama wybierać,
Z Tobą czy z innym, powiem, tylko z Tobą chcę żyć.

Żyć przy Tobie, dla Ciebie, za Ciebie.
Kochać się w Tobie, z Tobą, dla Ciebie.
Modlić się z Tobą, przy Tobie, dla Ciebie, za Ciebie.
Umierać z Tobą, przy Tobie, dla Ciebie, za Ciebie.
💞

Komentarze

  1. Pełen miłości i pasji wiersz. Bardzo piękny. Pozdrawiam z miłością serca. ��

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty