Mikołajki


Dzisiejszy post poświęcony jest Mikołajkom! To urocze święto, które jest głównie skierowane do najmłodszych, obchodzą tak naprawdę wszyscy. Czyż nie jest fantastycznie dostawać prezenty🎁? Każdy je uwielbia😁. Czy jednak są one najważniejsze? To już zostawiam Wam do przemyślenia. Możemy nie wierzyć w Świętego Mikołaja, a nadal czujemy magiczną atmosferę, niczym bajkowe przeżycie czegoś niesamowitego. Przy dzieciach jest łatwiej poczuć się jak dziecko. Każdy dorosły tak naprawdę zasługuje na to, aby czasem poczuć się jak mała dziewczynka, czy chłopiec i właśnie Dzień Świętego Mikołaja jest jednym z tych dni w roku, kiedy to się dzieje. Magia Świętego Mikołaja jest wszechogarniająca. Nasze domy, miejsca pracy, ulica, sklepy są pełne rozmaitych ozdób, które przypominają nam o dziecięcej krainie wyobraźni. Jakie to piękne! Ja uwielbiam ten nadchodzący świąteczny czas. Jednak to wszystko jest uzewnętrznieniem świątecznego nastoju i nie jest najważniejsze, bo bez radości i wiary nic nie ma tak naprawdę sensu. 

MÓJ MIKOŁAJU

Mikołaj z saniami jedzie przez świat,
By dzieciom prezentów tony dać,
A Tobie piękny podarować kwiat.

Och Mikołaju, który niesiesz dary.
Nie chcę prezentów od Ciebie dziś,
Daj mi w tym nadchodzącym roku dużo wiary
W piękne dni.

Mój siwobrody, człowieku drogi.
Ofiaruj ludziom nadzieję.
Spraw, by świat nie był tak srogi,
By ludzie szczęśliwi byli...

Niech renifery, które Cię wożą
Dzwonkami dźwięcznymi zadzwonią u drzwi.
Niech w domach ludzi miłość Bożą
Zostawią na kolejne dni.

Mój Mikołaju, co patrzysz na mnie.
Nie miej mi za złe,
Że prezentów nie chcę,
Że miłości, nadziei i uśmiechu pragnę,
Gdy w życiu często wiarę w dobro tracę.

Mój Mikołaju, dziś proszę o tyle.
Nic więcej nie oczekuję.
Owszem, prezenty są piękne, jednak nadzieja, miłość i wiara
Cenniejsze.
Proszę, popraw mnie, jeśli się mylę.

Komentarze

Popularne posty