Jeszcze będzie pięknie...



Czy macie chwile zamyślenia? Takiego odpływania we własnych myślach?💭😏Ja tak. Ostatnio szłam ulicą i spoglądałam na puste place zabaw przedszkoli, puste ulice... Patrzyłam na ludzi w maskach na twarzach i na ich puste spojrzenia, z których trudno wyczytać cokolwiek. Doceniłam jeszcze bardziej ludzki uśmiech, którego teraz nie widać. Wspomnienia moje podążyły za beztroską dziecięcej zabawy, za placem zabaw przedszkola pełnym rozbawionych dzieci, które mogły w grupach bawić się bez strachu. Widziałam oczami swej duszy ten piękny obrazek, gdzie dzieci i rodzice bawią się razem z innymi dziećmi i ich rodzicami, gdzie starsze panie przesiadują gromadnie na ławeczkach, gdzie młodzież wspólnie spędza czas grając w piłkę, a nie siedzi wpatrzona w monitory komputerów, gdzie wyjście na spacer było przyjemnością, a nie wyjściem z konieczności, jak pies w kagańcu. Jednak mimo tego przecieram oczy każdego ranka i wierzę, że to ma sens. Ten każdy dzień jest piękny inaczej. Tak widocznie miało być i ten czas ma nas czegoś nauczyć. Może miłości, może cierpliwości, może dojrzałości, a może wdzięczności? Życzę Wam dzisiaj i na kolejne dni dużo uśmiechu oraz nadziei nieustającej i rozświetlającej Wasze serca. Mam nadzieję, że poniższy wiersz, który napisałam parę dni temu, da Wam siłę i pozwoli widzieć niedaleką przyszłość w kolorowych barwach. Tego Wam i sobie życzę💖.

JESZCZE BĘDZIE PIĘKNIE...

Idę ulicą w samotności myśli
zanurzona.
Obejmuję spojrzeniem obraz
sprzed lat.
I tylko piękne wspomnienie
ilekroć przed oczyma mam
wzdycham.
Jeszcze będzie pięknie...

Obrazy zachodzą na siebie
we mgle.
Myśli krążą w korytarzach
przeszłości.
I tylko ptaków śpiew
ilekroć w uszach brzmi
wzdycham.
Jeszcze będzie pięknie...

Sercem otulam duszy mej
kawałek,
co strzępkami dziś rozrywa
wspomnienia.
I tylko obraz, który
przed oczyma mam,
gdzie Ty i ja i my
w beztrosce zatopieni,
światłem dnia pięknie otuleni,
wzdycham.
Jeszcze będzie pięknie...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty