Dzień Pocałunku

 


"Całuj, całuj gorąco, jak nie całował nikt. Całuj, całuj jak ogień, tylko Twoją chcę być" - tak śpiewała w swojej piosence Violetta Villas. Dzisiaj jest Dzień Pocałunku - piękne święto😀! Czyż pocałunek w swoim brzmieniu nie wyzwala od razu pozytywnych emocji? Jest czymś co jednoczy, łączy dwa serca i dusze, pociesza, łagodzi smutek, sprawia, że czujemy się kochani. Pocałunki kojarzymy głównie z miłością dwojga ludzi, którzy się kochają i takie pocałunki mają wydźwięk lekko erotyczny. Jednak są pocałunki absolutnie nie związane z miłością w sensie cielesności i erotyzmu. Są to czułe pocałunki matki, ojca, przyjaciela, brata, siostry. Pocałunek w szerokim tego słowa znaczeniu jest oddaniem drugiej osobie części emocjonalnej miłości. Jakże to piękne słowo, jak piękne uczucie. W ten dzień jak dzisiaj, ale też na resztę dni życzę Wam, abyście zawsze potrafili obdarowywać osoby, które kochacie pocałunkami. Niech będą one czystą jak biel esencją miłości. Dziś dla każdego dwa wiersze ode mnie - jak dwa pocałunki💋💋.


DZIWNE UCZUCIE

Czy to źle, że jestem zakochana?
To jest przecież stan nie do opisania.

Czuję jak serce mocno mi bije,
a wokół krążą barwne motyle.

Każdy pocałunek i każda pieszczota
jest jak mała iskierka i mała osłoda.

A ja ciągle marzę i myślę o Tobie
i przestać nie mogę.
💋


TAK WDZIĘCZNA

Za każdy dzień,
Za każdą noc,
Za każdy uśmiech
Podziękować chcę.

Za każdy dotyk, 
Za każdy pocałunek,
Za wszystko czego nie miałam
Dziękuję Ci.

Jesteś drogą, którą idę.
Biegnę do Ciebie, Ty czekasz,
A ja błądząc wzrokiem
Szukam Twego cienia.

Widzę odbicie siebie,
Takie przejrzyste.
Nasze drogi łączą się
I nie rozejdą się już
Choć tyle przeszkód jest,
Więc...

Za każdy oddech,
Za każde spojrzenie,
Za każde dobre słowo
Dziś podziękować Tobie chcę.


Komentarze

Popularne posty