Opętanie miłością

 



Są ludzie, którzy z miłości oszaleli, zwariowali! Są tacy wśród nas, którzy miłością potrafią szantażować, opętać, bądź być opętanym z miłości i miłością. Są osoby, które bez miłości potrafią zatracić swoją duszę i umrzeć z jej braku. Są tacy, których umysł całkowicie opętany został miłością, tak szaloną i przerażającą, że pytanie nasuwa się jedno... czy to nadal miłość czy wariactwo? Mój wiersz poniżej zobrazuje Wam ten stan.


WARIATKA

Przyszedł wieczór,
A ja znowu sama leżę,
Bez Ciebie.

Tak mnie boli ta rozłąka,
Że już nie poznaję siebie.

To przy Tobie zawsze czuję,
Że mam serce czyste,
Pełne miłości do Ciebie.
To przy Tobie wierzę w lepsze jutro,
To przy Tobie widzę siebie
I tak bardzo kocham Ciebie!

Zasnąć próbuję,
Myśląc, że może jutro lepszy
Dzień mnie czeka,
Lecz nie mogę spać,
Bo ciągle w nocy łzy płyną jak rzeka.

Nikt mnie nie tuli
I nocna ciemność mnie nęka.
Te parę dni bez Ciebie,
To okrutna męka.

Za dużo mi dałeś miłości
I ja za dużo dałam Tobie,
By żyć normalnie,
Gdy jedziesz, zabierasz część mnie,
Wiem, to brzmi tak banalnie.

I dalej siedzę w smutku zanurzona,
Pisząc ten wiersz, jestem wzruszona.
A bardziej zrozpaczona, przygnębiona,
Nawiedzona myślami o Tobie,
Opętana!

Wariatka ze mnie, bo zwariowałam
Z miłości!

Wariatka ze mnie, bo pokochałam
Szalenie!

Wariatka ze mnie, bo świat mi
Przysłoniłeś!

Wariatka, bo życie swoje
Oddałam...
Tobie.
Wariatka...

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty