OCH ŻYCIE!

 

Na pewno codziennie macie lepsze lub gorsze momenty. Zdarza się, że wstajecie rano lewą nogą, a w ciągu dnia okazuje się, że ten dzień ofiarowuje Wam mnóstwo pozytywnych niespodzianek lub też odwrotnie - wstajesz pewny siebie i chętny do życia, po czym dzień daje Ci nagle "pstryczka w nos" krzycząc do Ciebie: "ojjj, nie tak łatwo!"☝.Znasz to? Z pewnością! Życzę Wam dzisiaj tony pozytywnej energii i uśmiechu, który potrafi działać cuda.

ŻYCIE - NIE - ŻYCIE

Och życie, życie
Nie kocham Cię nad życie,

Bo igrasz ze mną,
Bo karcisz mnie
I drwisz ze mnie.

Życie, moje życie
Nie kocham Cię nad życie.

Gdy smutek w prezencie dajesz,
Gdy śmiejesz mi się w twarz,
Gdy krople łez rozsiewasz
I tak szybko gnasz...

Och życie, moje życie
Chcę kochać Cię nad życie,
Więc daj mi obraz letni
Na każdy dzień istnienia
Bym tuląc go do piersi
Czuła, że żyję...


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty